Product hero

Branchen- auszeichnungen

Mitel ist Marktführer im Bereich Cloud- und UC-Kommunikation und ein Anbieter, auf den Sie sich auf Ihrem Weg der digitalen Transformation verlassen können.

Der Branchenführer

Suchen Sie einen zuverlässigen Partner für Ihre digitale Transformation?

Wenn es um Unified Communications und Collaboration (UCC) geht, ist Mitel anerkannter Branchenführer. Aber überzeugen Sie sich selbst – sehen Sie, was Experten zu sagen haben.

Mitel wird von Synergy Research im siebten Jahr in Folge auf Platz 1 für cloudfähige Arbeitsplätze geführt

Pressemitteilung lesen
Mitel has been named a Leader four years in a row in the Gartner Magic Quadrant Reports for Unified Communications*

Gartner Magic Quadrant Report for Unified Communications
Forrester names Mitel a Leader in Wave™ Report for Midsize Contact Centers

Frost & Sullivan Names Mitel a Growth Excellence Leader in the Unified Communications, Collaboration (UCC) Market

IHS Markit names Mitel a Leader in North American UCaaS

Tolly Enterprises favors Mitel MiCloud Connect and Flex over solutions from 8x8 and RingCentral. Download the reports:

DOWNLOAD NOW
Mitel erreicht eine der höchsten Bewertungen für die Erfüllung von Hybrid UC Anforderungen in Gartner’s Critical Capabilities for Unified Communications as a Service (UCaaS), Global.**

Terms & Conditions
Ausgezeichnete Lösungen

* Gartner, Magic Quadrant for Unified Communications, July 19, 2017
** Gartner’s Critical Capabilities for Unified Communications as a Service (UCaaS), Global, November 28, 2016. Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.